1class5stars 16/4

Va på 1class5stars i Fredags då med Vanessa, Nadja och Sara då. MASSA KUL!  Great musik great folk great skumm. Hahaha fan va söta alla va närdom kom  ut ur skummet! Jag syftar en hel den på Sanna. F, Rebecca S och Evelyn D. HAhaha stod först mest utanför och ville inte direkt bli helt nerskummad, men sen blev jag intvingad av Vanessa, haha sen kom vi inte ut! Aja sen vid halv två drog vi hem ONT I FÖTTERNA! Sen blev det hoppa i säng och flummade men straxt efter den somnade båda.   Tack till tjejorna   Tack till Alan för biljetterna och allt annat  Tack till Ashti för en otrolig fest!
Va på 1class5stars i Fredags då med Vanessa, Nadja och Sara då. MASSA KUL!
Great musik great folk great skumm. Hahaha fan va söta alla va närdom kom  ut ur skummet! Jag syftar en hel den på Sanna. F, Rebecca S och Evelyn D. HAhaha stod först mest utanför och ville inte direkt bli helt nerskummad, men sen blev jag intvingad av Vanessa, haha sen kom vi inte ut! Aja sen vid halv två drog vi hem ONT I FÖTTERNA! Sen blev det hoppa i säng och flummade men straxt efter den somnade båda.
Tack till tjejorna
Tack till Alan för biljetterna och allt annat
Tack till Ashti för en otrolig fest!

Mina kommentarer

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!