Dagen! 23/4

Idag började man med att gå till stadshuset i lkpg, suck! Aja det var inte så hemskt som man skulle tro.
Började med att få teaterkurs i att kunna kommunicera..weird.. Sen blev det FIKA! haha, först prasslade alla med bullpappret sen med sugrörspappret sen sörplade alla i sig det sista av smakisen och ställde dumma frågor till hon som pratade.haha, våran klass är lite rolig :)
Sen vare tillbaka till skolan och hade matte, eller ja.. kollade varandras skostorlek, hur låna vi var sen körde multiplikationslek, cp i know. Sen vare gympa, eller ja det va elevlektion lite rörigt men jag va inte med iallafall hade glömt tröja *yes!* Sen vare ut i haglet till stan och gick till bik bok med Wilma innan jag drog till bussen. 
Sen när jag kom hem blev det lite att äta sen till stallet där jag skulle träffa Becca :D Gjorde iordning Newton för tävlingen duschade honom och allt, men såklart efter hårt arbete så la han sigh ner och rullade sig i boxen, hann man ens släppa in honom eller?!
Är hos Becca nu, ska slagga här, har haft skoj såklart innan vi ska gå och lägga oss.
haha puss gumman <3


Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: Odinellinor

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2012-07-11 @ 12:51:24
Henne/hans bloggadress♥: http://odinellinor.unitblog.com

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!