SOVA, VANESSA, EYE-TOY, HEM 17/4

Lördagen började med att jag vaknade  med Vanessa vid min sida.Tog en macka som frukost sen kolla lite bussar hem osv. Sen körde vi eye-toy fyfan va svettig man blir :oo Sen åt vi och gick direkt efter det till resecentrum där man kollade på en rad av The annoying orange haha fett bra är dom! Sen åkte jag hem med bussen fick ett välkommnande av mamma och tyson vid busshållsplatsen där jag fick sjuts på moppen, fick jueh ofc köra lite själv sen (y)

Tack för dagen Vanessa! <33

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: nessa

jätte kul gumman, puss :*<3

2010-04-24 @ 19:52:11
Vem vare som kommenterade?♥: Mig (y)

har alltid kul med dig! <3

2010-04-25 @ 12:20:40

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!