Stockholm med klassen

 
Hahah, jaa bilden säger allt <3
 
Robin, Göran och Reza

 Bussen
 
Robin, Göran och Jeanna

 Robin, Göran och Jeanna
 
Göran (y)
 
Jag och Asim :)
 
Achraf och Sofia

 Jag som dvärg :D
 
HAha älskade den här spegeln, FETTOFINGRAR
 
Tekniska muséet *tråkigt*
 
Oscar, Achraf, cp-killen utanför är Wille 
 
Jeanna, Maria och Ebba
 
Ebba och Maria på mc
Ebba och Maria på mc 
Ebba och Maria på mc

Stockholm
 
Stockholm!Lava och Jeanna
 
Maria och Lava på mc
 
Stella
 
Emelie
 
Stockholm!

Haha klassen, men den i centern är Oscar ;D
 
Asim och Jeanna
 
Asim och Jeanna
 
Klassen <3
 
Stella (y)
 
Lava

 haha suck Asim

Darya och Asim

Darya och Asim, haha stekare då ;D

Hahaha, Asim :D
 
Felicia!

Mina kommentarer

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!