Stockholm!

Jag vet att det var igår som vi åkte men va typ über trött när jag kom hem så fick blogga idag ist.
Aja, men det va iaf MASSA kul! Gick upp vid typ halv sex -.- sen gick jag till Emelie för vi skulle gå tsm till skolan, men såklart blev hon försenad, så vi typ kuta ut och cyklade ist. men vi kom i tid iaf, bara för att vi är så bästiga :) satte oss längst bak i bussen med typ Ebba, Jeanna, Stella, Sofia och sen typ alla blattar, tur nog, så man kan ha lite kul i dessa 6 timmar på en buss.
Men vi hade MASSA KUL! FEEEEEEEST!
När vi kom fram blev det rikstan direkt, satt där inne i 20 min dö trisst, förutom när Asim blev utslängd ^^
Sen fick vi lunch i 2 timmar, men det blev lite tajjt, för att först skickade lärarna oss åt fel håll, vi ville till stan stan, inte GAMLA stan, så vi virrade runt där i 30 min :o tills vi kom på att det var åt andra hållet vi skulle. När vi kom till andra delen av stan hade vi ca. 1.30 min kvar, då ville dom andra gå till Zara och det tog kanske 15 min att hitta, sen när vi väl kom dit la vi kanske 30 min på att kolla på en massa tantkläder, sen gick vi till närmaste mc och åt sen hann det bli typ 15-20 min kvar så vi sa att vi kunde hinna att gå till en till affär innan vi drog tillbaka till bussen så det blev Bik bok som var på andra sidan av vägen, där köpte jag en vit och rosaaktig hoodie, SKIT SKÖN! Vi skulle va tillbaka vid 12.45, när vi stod vid kassan så kollade vi på klockan, hmm, 12.37, hmm, vi vet inte vart vi ska gå kanske dags att SPRINGA. Så där på stan ser man mig Ebba och Jeanna springandes genom stan som galningar! frågade en massa folk åt vilket håll vi skulle, ja shit det var en katastrof!
Men vi kom fram tillslut. Sen åkte vi till tekniska muséet men det fanns det inte så mycket att berätta om, så jag skippar det. Drog till bussen sen nu var det äntligen dags att åka hem! HADE STÖRSTA FESTEN I BUSSEN, lägger ut videon vi gjorde sen när Darya skickar den till mig.

Nu kommer det lite bilder ifrån dagen! (y)

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: jeanna

HAHAHHAHAHAHA, måste set sjukt kul ut när vi sprang!

2010-04-29 @ 22:27:13
Vem vare som kommenterade?♥: Jennifer (y)

HAHAHAH eller hur!?

2010-04-29 @ 23:10:43
Henne/hans bloggadress♥: http://jenniiferbenjamin.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!