OMG t9!

Var bara tvungen att skriva om det här som det här. Blev mycket förvånad när jag upptäckte det!
För dom som har en ny mobil eller inte har lagt in dom här orden så kanske ni har märkt så finns inte: nagel. ordlista, ordlistan eller lack i i t9 ordlistan! :oo   Gillas INTE!

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: PsychoBlonde

haha i bakrunden, man ser mej men de ser lite genomskinligt ut å att jag inte har ngn kropp=p

2010-08-26 @ 15:13:51
Henne/hans bloggadress♥: http://psychoblondie.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!