19 December - DAGEN

Idag då..
Gick till SF och mötte upp systern Sofia och kusinen Thelma, fixade biljetterna och gick sen till Steves och åt.
Rolig händelse:
(ett par kom in efter ett tag och satte sig bakom oss, Thelma satt med ryggen emot. Sen började dom tafsa på varandra och kysstes o.s.v. då är det klart att Thelma vänder sig om och börjar stirra och fnissa och viskar mot mig och Sofia så vi börjar fnissa åt henne. När vi sen skulle gå tittar Thelma på vad dom gjorde, då hade killen handen på tjejens röv. Thelma nästan skriker ut att dom gör det mot oss. Sen får Thelma och killen ögonkontakt medans Thelma kollar på honom samtidigt som hon skiftar med blicken på vart hans hand var. Sen börjar paret också fnissa lite, och killen frågar lite oseriöst: "Kan jag få ditt nummer?", till Thelma. Nej säger Thelma och fnissar ännu mer och börjar gå därifrån.)

Gick sen till stan och shoppade lite med dom tills jag skulle möta upp Mathilda, då gick vi ganska så direkt till Espresso house och tog en varsin varm choklad och en marshmellow chunk cookie. Mums!
Satt där och gör det vi alltid gör, flummar tills det stängde(4 timmar) HELT AWSOME! Älskar den tjejen enormt!



Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: wilmz

du sa att den va fail, fail betyder oftast inte att den var bra. det betyder att du sa att den va dålig. du hjälpte inte ett skit med den, och jag gjorde det bästa jag kunde med det bästa jag hade. så snacka inte skit, hora.

2010-12-20 @ 12:52:53
Henne/hans bloggadress♥: http://wilmz.com
Vem vare som kommenterade?♥: frida

va med i dagens blogg:)

2010-12-20 @ 13:33:40
Henne/hans bloggadress♥: http://frideliine.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!