21 December - Galen kväll med andeförsök och dunk dunk

Sitter nu med Mathilda, mötte henne i stan efter hennes skolavslutning. Sen drog vi och fikade lite i en timme, tog sedan bussen hem till mig, dunkade lite musik innan vi åkte till stallet.
Direkt efter stallet åkte vi in och köpte kebab 
Sen satt vi en en timme och försökte få kontakt med andra sidan genom anden i glaset, fast inget hände, suck..
Aja får vara med på Gunnorp nästa år istället.
Sitter nu och, ja, småpratar lite och lyssnar på musik ;)
Go Jul!

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: Anonym

Några jag vet vilka det är eftersom jag bor där själv. :P

Vad fikade du för nåt? =)

2010-12-22 @ 02:34:00
Henne/hans bloggadress♥: http://tvminnen.blogg.se/
Vem vare som kommenterade?♥: Denise Eriksson

10 finalister har nu valts till min tävling, kolla om du blev en av dom!

Kram:)

2010-12-22 @ 17:27:56
Henne/hans bloggadress♥: http://deniseerikson.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!