Gårdagen!

Äntligen så har jullovet börjat!
Hade skolavslutningscermoni igår på kvällen i skolan, och hade samling i aulan med de övriga niorna och lyssnade på vice rektorn när hon babblade lite.
Sen fick vi se några trolleritrick av en fd elev för 2 år sen. ROLIG KILLE!
Sen teater om Hogwarts av lärarna, sjuktkul att se dom så intensiva, galna, kåta och helt underbart roliga!
Men men jag förstår att "Ron"( våran NO lärare, mycket mystisk och sträng person) blev så tänd på våran spanska lärare när hon är klädd såhär ;) :
aja, tack för den roliga teatern!

sen fick vi även höra 4 andra nior sjunga en liten jullåt. Tack för det också!
kvällens outfit!

Mina kommentarer

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!