Jennifer trippel-hissar och trippel-dissar

Med tanke på att jag inte har bloggat på ett tag så finns det många saker jag vill hissa och dissa. Så nu kör jag på stort här och hissar och dissar 3 saker!

HISSAR:

Jag vill först och främst hissa slush. För det är något som är väldigt avsvalkande för den heta sommaren!


Sen vill jag hissa Hawaiian tropical. Med den får man en jämn och fin solbränna dubbelt så fort!


Och sist men ganska minst så vill jag hissa Volume million Lashes. Ögonfransarna blir dubbelt så långa och det blir inga klumpar. Den fina borsten förlänger frans för frans!





DISSAR:

Förutom allt det posetiva sakerna som finns, så finns det saker som inte är så bra heller.

Först vill jag dissa den äckliga våldtäcktsmannen Göran Lindberg!
Länk för er som vill läsa om de stackars offren och om den äckliga gubben! ---> http://www.expressen.se/Nyheter/1.1860569/har-grips-misstankte-polischefen-goran-lindberg




Sen vill jag dissa hjärnfrossa. Tänk dig att du dricker ex. en slush och du är jättetörstig sen hindras du av att dricka för att du får hjärnfrossa!

För er som inte vet vad "hjärnfrossa" är så betyder det att om man äter eller dricker något kallt som glass eller slush så kan det kännas som att hjärnan blir till is och man får spräng-huvudvärk, sån tur är så går det över efter kanske 10-20 sek, beroende på hur mycket du drack/åt.



Till sist vill jag dissa de nya korkarna till cola, fanta etc..varför? Jag vet inte, men jag gillade dom andra bättre kanske för att jag fick bättre grepp med händerna, fast när man är blöt om händerna är den lite lättare. Men det är min åsikt.



Där avslutar jag mitt inlägg, tack till er som läste! :*

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: Becca (:

Sv; GUNNORP :D"!!!!!!!!!!<3<3

2010-07-08 @ 13:06:07
Henne/hans bloggadress♥: http://beccaliinder.blogg.se/
Vem vare som kommenterade?♥: Mia

håller med dig fullt ut med allt!

Mascaran är jättebra!

och den det där äcklet är fan förjävlig!

2010-07-20 @ 21:53:03
Henne/hans bloggadress♥: http://mia.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!