Min syster är bara för rolig!

Hon är lite rolig för att hon går på allt :)
Ex. Jag ringde henne för att skoja lite...
Hon jobbade uppe i kiosken och jag var ute och gick med Tyson (min hund)
*ringer*
Sofia: Golfkisken det är Sofia.
Jag: Hej det är Jen... Det är Jennie ifrån receptionen.
Sofia: Jaha, hej
Jag: Jag ville bara säga att det kommer komma upp två tjejer här varav en som har spytt ner sin tröja.. så jag sa åt henne att komma upp till dig så du kanske kunde tvätta av den och henne?
Sofia: Ehm..jaha..okej...
Jag: Hon sa här att hon fortfarande mår illa så hon kanske kommer spy igen, men det tar du hand om va?
Sofia: Ehm..aa..visst.. Hur gammal är hon?
Jag: 8-10
Sofia: Jaha så det är inte någon som är full?
Jag: jaha, haha, nej nej ..
Sofia: okej va bra.. Vart bor hon?
Jag: Det...ehm...visste hon inte, dom bodde i ett tält men hon visste inte vart..
Sofia: Okej.....
Jag: Men va bra, hör av dig sen?
Sofia: jadå, bra hej
Jag: Hej då.
När jag kom tillbaka hade hon panik tills mitt pokerface avslöjade mig..
Jag+Sofia= GALENSKAPER 24/7 !

Mina kommentarer

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!