Mitt tips för ett saftigt resultat!

Gjorde kyckling nyss, mitt tips för att få ett smakfullt och saftigt kött i stekpannan är att man använder rapsolja i pannan sen kryddar man medans köttet fortfarande är rått, sen steker man tills det har fått färg..när köttet har fått färg sänker du värmen och sätter på ett lock om du har, sen låter du oljan gå in i köttet. Sen är det klart!
Tillbehör: Till köttet kan man ha klyftpotatis eller liknande. Man kan även ha grönsaker som t.ex. gurka, sallad eller tomater.
Lycka till!

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: Elin

Sv: Muumsigt, eller hur?!

:) <3

2010-07-27 @ 13:42:24
Henne/hans bloggadress♥: http://ristenstraand.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!