Dagen innan skolavslutningen!


Är med den här tjejan nu, har inte hänt så mycke idag förutom att vi har typ bara städat klassrum och skåp, sen blev det bosses glassbar (y) ska hoppa in i duschen snart och börja göra allt klart tills imorrn, går nog och lägger oss tidigt. OVANLIGT för oss kan jag ju säga. aja ni når mig på mobilen! (y)
SKOLAVSLUTNING SNART! :oo

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: L I N N

Hej jag har frågestund på min blogg :)

Den som ställer bäst fråga får bli länkad i en vecka på min blogg :)

Så STÄLL HUR MÅNGA FRÅGOR DU VILL :D<3333333

2010-06-12 @ 23:18:03
Henne/hans bloggadress♥: http://liinnssaann.blogg.se/
Vem vare som kommenterade?♥: Anonym

adda mig på msn;) [email protected]

2010-06-29 @ 23:31:29

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!