Jennifer hissar och dissar!

 
Hissar den här kameran som jag får imorrn! :D Det är en Nikon d5000! Nu blir det mycket fina bilder och bra minnen!

 
Men med den underbara sommaren kommer ju såklart alla mygg, ush och blä!
Jag har redan 10 myggbett, en utav dom är på låret och ser ut som en bula!
Sen hatar jag ju såklart när man hör dom surra vid örat, och när dom ska hålla på vid
vattnet, BLÄ!

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: eellaaa

Fan vad nice med kameran :D

2010-06-06 @ 22:51:45
Henne/hans bloggadress♥: http://eellaaa.blogg.se/
Vem vare som kommenterade?♥: Rebecca

åhhh ja hatar dom där jävla myggorna :O

2010-06-06 @ 22:51:55
Henne/hans bloggadress♥: http://rebeckhaam.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!