Hästtjejers fenomén

Jag har just upptäckt en sak. Att vi som rider på lektioner, eller ja när vi värmer upp självständigt, så, så fort någon byter varv så tar det inte mer än 30 sek innan alla har bytt och är i samma varv.Det är lite kul att se på det när det händer.

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: Kärlekarhästar<333333333333

hahah, jag har märkt det :P

Bästa :)

2010-05-07 @ 15:27:04
Vem vare som kommenterade?♥: Jennifer (y)

Ja eller hur :) man får lite skratt i magen :)

2010-05-07 @ 15:40:47

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!