Konfirmation i St:Lars

Blev konfirmerad idag då, ush va det va nervöst, men det gick bra!
Efter det så blev det träff med släcktingar och vänner i typ ullstämma, kul som fan.
Fick:
* en tårtspade av mormor eftersom jag älskar att baka!
* en ängel gjord i keramik
* ett halsband med ett hjärta
* ett halsband med en silverpärla
* 7 vykort med brev
* 500 kr bidrag av kusinerna till en systemkamerna
* 500 kr bidrag av morfar till en systemkamera
* 500 kr bidrag av mormor till en systemkamera
* 400 kr av solveig och keijo (solveig är min styvpappas mamma)
BLEV HELT RÖRD EFTER JAG HADE FÅTT ALLT! SNYFT TYP TJÖT!
TACK ALLA SOM KOM PÅ DEN HÄR UNDERBARA DAGEN! <333

Mina kommentarer

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!