Dagen + Dagens köp!

Var på stan idag med Mathilda, gick först till Kebab-baren för att jag var så j**a hungrig!

Slänger in två muppbilder på oss!        LEV MED DOM!
Sen gick vi till Gina där jag köpte ett par efterlängtade mjukisar!
Sen drällade vi runt på stan ett tag tills vi gick till den nya Expressohouse i stan.
Pssssssst!! För er som bor i Linköping så finns det en expressohouse under den stora klockan på filbyter!
Trevligt ställe!
Där tog vi båda, som vanligt, en iste passionsfrukt (extrasötad) och en marshmellow chunk cookie, GOOOTT! Tog en massa bilder där även veckans bild togs, men pga risk för extrema garvanfall så överklagade jag och Mathilda att den inte fick ses!
Där satt vi iallafall i typ 2 timmar och bara garvade åt allt, sen typ i en timme åt Mathildas bild, HAHA sötnos!
Hemfärd sen!
Fast....
..... innan ska jag till Netto och vara NYTTIG!
Skulle ha köpt lite godis och en popcornpåse, istället blev det en kartong med vindruvor och en gurka! :D
Aja det var min dag! Nu är det bara att njuta av min FÖDELSEDAG! :D

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: ÅSA

oh nu blev jag sugen på vindruvor :)

2010-11-06 @ 11:02:37
Henne/hans bloggadress♥: http://enjaveltill.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!