Hemma ifrån gunnorp nu!

Kom hem ifrån Gunnorp igår va så trött så gick och la mig direkt när jag kom hem (kl 6)!
Därför har jag inte haft tillgång till internet heller så jag har kunnat uppdatara,så jag gör det nu!

Fredag:
Kom Becca till mig och vi hade galna tider som vanligt, vi har bestämt oss nu för att göra en blogg tilsammans!
_____________________________________________________________________________________________
Lördag:
Åkte vi till Gunnorp, fick äntligen träffa Madde och Sara igen! :D Fick hästarna utdelade idag, jag fick Epoza! :D
Jag och becca fick bo i "Lillemans rummet". Det kommer en text om den historien längst ner.
______________________________________________________________________________________________
Söndag:
Hände det inte så mycket. Vi red i paddocken och hade dressyr sen red vi ut, JÄTTEHÄRLIGT! Sjöng hela tiden!
______________________________________________________________________________________________
Måndag:
Hoppning första lektionen, gick skitbra! Andra lektionen red vi ut på en annan stig, VI SÅG FÅR OCH GRISAR! Jättesööööötaaaaaa!!!! :D
På kvällen körde vi anden i glaset hände MASSOR!
Lusen(Louise) frågade hela tiden om anden gillade henne, haha söt tjej! Alla gillade henne.
Sen var det en ande som sa att hon var i Irkos kropp(Husbergs häst) PANIK! Sen sa hon även att hon skulle mörda Husberg! sån tur var dog hon inte..

Sen kom Maddes farfar! DET VAR RIKTIGT OBEHAGLIGT! Mycket känslor kom fram.
Sen blev anden arg och började snurra glaset i cirklar..sen gick den utanför pappret.
Sen fick Sofia för sig om att putta glaset så hon tryckte så den typ flög till andra sidan så alla fick panik och började skrika! HAHA men hon berättade sen att det var hon..
Det slutade med att Sofia frågade om anden skulle visa ett tecken, helt plötsligt blev allt kallt fast fönstret var stängt, då fick alla panik och släckte ljuset och stolar vältes, drickor spilldes ut, saker gick sönder och alla sprang in till den andra stugan brevid och trängdes i ett rum! haha kaos! :D
Den kvällen slutade med att jag sov i Maddes säng med henne. :)
______________________________________________________________________________________________
Tisdag:
Sista dagen..
Hoppning första lektionen, haha Epoza var helt galen! :D Sjuuuukt taggad!
Sen sista uteritten var helt underbar! Vi hade en liten grej att alla skulle nudda vid alla blåa band så när vi såg ett blått band skulle vi skrika: BLÅTT BAND! Haha så när Becca skulle nudda vid ett band skulle hon sträcka på sig men då böjde sig Cylwia ner och började äta så hon ramlade av, Cylwia brydde sig knappt hon bara tittade på Becca och började äta igen :D haha men hon klarade sig :)
När vi kom tillbaka blev det stalltjänst och säga hejdå till alla, snyft, sad sad moment!
AS TRÖTT när jag kom hem så jag gick och la mig vid 6 och vaknade vid 12. DET kallar jag skönhetssömn!





Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: becca

Sv; SÅKLART :D



Gunnorp va bäst, lägg upp bilderna på fb :D <33

2010-11-04 @ 16:27:32
Henne/hans bloggadress♥: http://beccaliinder.blogg.se/
Vem vare som kommenterade?♥: becca

Sv; JAAAAAAAA :D<333333

2010-11-04 @ 16:47:45
Henne/hans bloggadress♥: http://beccaliinder.blogg.se/
Vem vare som kommenterade?♥: Sabinaa-a@soclog

Taackar! :D

2010-11-04 @ 17:15:32
Henne/hans bloggadress♥: http://Sabinaa-a.soclog.se
Vem vare som kommenterade?♥: Sabina

Sv. Tack! :D Du har också fin blogg! =)

2010-11-04 @ 17:16:24
Henne/hans bloggadress♥: http://sabinaa-a.soclog.se
Vem vare som kommenterade?♥: Romina

Att dra ute tanden gjorde inte ont, men nu efter gör det ont när jag inte har någon bedövning kvar.

2010-11-04 @ 17:25:58
Henne/hans bloggadress♥: http://romiinap.blogg.se/
Vem vare som kommenterade?♥: Hanna!

Händer ikväll då? :)

2010-11-04 @ 17:36:36
Henne/hans bloggadress♥: http://hnaolsn.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!