MIN FÖDELSEDAG IDAG!

Jag fyller år idag! Yay?
Njaa, visst det är kul att fylla år, men efter ett tag så är det inte en så stor grej lägre, jag glömde ju tillochmedbort att det var min födelsedag idag till det började komma en massa inlägg på min facebook sida. Jag ba ehm, wtf?!
Alla ba: Grattis!
*klick* JAG FYLLER ÅR!
Aja, 15 är inget dåligt nummer!
slänger in en bild på födelsedagsbarnet! :D



Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: Emilia

Grattis du! :D

2010-11-06 @ 20:12:29
Henne/hans bloggadress♥: http://ohbrendon.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!