Britney Spears ska gifta sig!

Som jag skrev i mitt andra inlägg där jag hissade och dissade så skrev jag i min hiss att hon skulle gifta sig. ÄNTLIGEN, den här killen verkade lite mer vettig efter dom andra två giftenskapen.

Det första med Jason Alexander i Januari 2004. Hon spontan gifte sig med honom efter en festnatt i Las vegas.
Hennes andra giftemål var med Kevin Federline i September samma år! Kevin är fadern till Britneys söner.
Nu kommer det tredje och det sista hoppas jag, med Jason Trawick

Under resan i Hawaii bestämde dom sig för att gifta sig, det finns inget fast datum än men det blir iallafall innan det här året är slut. Hennes föräldrar stöttar henne till 100%! Dom säger att dom litar på honom pga att dom har känt varandra några år. Dom planerar även att skaffa ett barn! Britney säger att hon vet att åldersskillnaderna mellan hennes äldsta son därför vill hon bli med barn snart!
Hennes liv i övrigt går ganska så perfekt just nu, hon har på två veckor fått en underbar kropp (var tidigare lite överviktig)
Hon har även en gästroll i tv-serien Glee.
Hennes nya parfymer rekommenderar jag verkligen! Radience och Circus Fantasy!
Britney har även lanserat en egen klädkollektion "For Candie's"
JAG ÄR STOLT ÖVER DIG! DU ÄR MIN STÖSTA IDOL IGEN! ♥

Mina kommentarer

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!