Edward Scissorhands - underbart sorglig film!

Idag vill jag rekommendera en film som jag såg ett tag sen.Edward Scissorhands.
Jag vill verkligen rekkomendera den för att den är bara så BRA! Men mycket sorglig..
Jag lägger upp två videosar, en trailer och första delen av filmen.
Enjoy!
Trailer:



Filmen del 1:
ni får stå ut med texten!

Hope you like it!

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: Zarah-Lou

Åhh, var sååå länge sedan jag såg den! Måste se den någon dag! :D

2010-10-17 @ 19:35:23
Henne/hans bloggadress♥: http://zarlei.com/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!