Expressohouse tips - igen?

Jag vet att jag redan har gjort det inlägget, men nu kommer det igen med lite fler egenfotade bilder som jag lovade!
1. Green tea 
Är en supergod iste
kostar 36:- HELT KLART VÄRT!
2.Chai ice tea
den är jättegod för dom som tycker om kanel!
Kostar 36:- Värt!

3.Lollie cookie
En god mjuk kaka på en pinne med toffé smak och små chokladlinser. JÄTTEGOD!
kostar 19:- värt det om man tycker att den var god..jag tycker iallfall att den var det!


4. Chunck chockolate marsmellow cookie
Jättegod kaka, den är ganska mjuk med chokladbitar, marsmellows bitar och chokladbitar i! :)
Kostar 23:- VÄRT!
5. Juicen
Smakar fräscht och färskpressat! Kommer tyvär inte ihåg vad den kostar men så fort jag får reda på det kommer jag att uppdatera! men ca. 25:-

6. Choklad mousse
jättegod, består av choklad mousse, chokladbitar och mandel (tror jag)
JÄTTEgod iallafall! :)
kostar ca: 19:-

JAG SKULLE UNDVIKA:

Nuttybars..NEJ NEJ NEJ NEJ! Ush! jag ÄLSKAR nuttybars annars men här smakar dom bara INTE bra. Tror att denkostade 23:- INTE VÄRT!


Sen var citronmarängpajen INTE god! Kostade 27:- tror jag..

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: nadia

Har du ätit dig igenom hela sortimentet för att kunna lägga upp det i bloggen :P Det är tur att du är ung. Aär man blir lite äldre är det svårt att äta sånt skit utan att gå upp ett par gram ;)

2010-10-17 @ 20:43:35
Henne/hans bloggadress♥: http://www.prinsessanadia.se
Vem vare som kommenterade?♥: Mariusolea

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-06-21 @ 12:28:31
Henne/hans bloggadress♥: http://mariusolea.blogcorporate.com

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!