Första praodagen! + Stan med mamma!

Första dagen på prao var helt okej! Skit god mat! :o
Sen gick jag och mammi till stan och shoppade lite. (tyvär så har bilderna MYCKET dålig kvalitet pga att jag inte har min systemkamera här så det fick bli bilder tagna med mobilen vilket inte har en särskilt bra kamera) :/  aja LIVE WITH IT

Köpte:
Halsduk ifrån Bik Bok
149:-
Vantar ifrån Bik Bok
99:-
Tyvär så fick jag ingen bra bild på vantarna så fick söka lite på nätet med liknande, men mina är bara svarta och ingen hängande sak! :)
Jacka ifrån Cubus
499:-

Mina kommentarer
Vem vare som kommenterade?♥: ÅSA



åh svarta lovikkavantar! de bästa! jag brukar ha sånna, men iår har jag vita :)

2010-11-05 @ 11:14:14
Henne/hans bloggadress♥: http://enjaveltill.blogg.se/

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!