Fuuuucking fransmän!

Kom hem till Sverige ifrån Mallis idag.
Nu kanske vissa undrar: Varför överskriften? Jo det ska jag försöka att förklara lite kortfattat:
Vårat plan skulle gå 18.25 men nu var det så att det var strejk på Frankrikes flygplatser pga att gasrummen där var avstängda eller något och att pensionen hade gått ifrån 60 till 62. OMG så pga av det blev det typ kaos i luften så vårat plan hade inte landat än av någon anledning. Så vi fick sitta där i typ 5 och en halv timme
(till ca.00.00)
Jag var nu väldigt tjurig inte bara för att planet inte hade kommit utan även för att jag senast hade ätit kl. 13.00. Men sen äntligen fick vi gå på planet men så sker det två saker!
1. Vi måste sitta ytterligare 45 min innan vi kan åka
2. DOM HADE INGEN MAT ÖVERHUVUDTAGET PÅ PLANET!

Jag var YTTERST tjurig just nu, och vad händer sen? Jo en unge börjar skrika i typ 1 timme! Igen sömn..roligt!
Ingen rolig hemresa!
Kom fram vid ca. 03.00 i Stockholm och hemma i Linköping igen vid 05.00, gick och la mig vid 06.00 och vaknade igen 07.00 för att gå till skolan, men somnade om igen så försov mig en och en halv timme.. suck!

Mina kommentarer

En liten kommentar skulle inte skada?♥:

Vad heter du min käraste vän♥:
Klicka här så behöver du inte skriva om allt igen ?

Din mail♥: (ingen kommer se förutom jag)

Vad heter din blogg? ♥:

Vad vill du min vän? ♥:

Trackback - Whaaaaaaaat? om du vet vad det här betyder, kommentera gärna ett svar!